مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-06سياسي

تکلیف وعده های سرخرمن چه می شود؟


دبینی، از دست رفتن اعتماد مردم نسبت به مسئولان، سوءتعبیر و ایجاد فاصله ناشی از وعده هایی است که برخی از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط، امکانات و اختیارات به مردم می دهند.

- عده ای از مسئولان، نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و روسای جمهور در زمان انتخابات و پس از آن وعده های بسیاری را به مردم برای حل مشکلات و چالش ها داده اند، اما روز به روز که از زمان قبول مسئولیت آن ها می گذرد، این وعده ها رنگ می بازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم بسیاری چشم انتظار تحقق وعده های رنگارنگ برای حل مشکلاتشان هستند، اما پس از گذشت مدتی که این وعده ها عملیاتی نمی شود، بذر ناامیدی در دلشان کاشته می شود، کم کم دیگر هیچ وعده ای را نخواهند پذیرفت، حال این سوأل مطرح می شود که چرا هیچ نهاد رسمی و حقوقی بر عملکرد مسئولان و وعده های آن نظارت نمی کند؟ چرا مسئول و نماینده در برابر عملکرد خود پس از اتمام دوره خدمت پاسخگو نیست؟ بارها و بارها از تریبون های مختلف شاهد قول ها و وعده های مختلف برای اتمام یک پروژه نیمه تمام، حل مشکل بیکاری، کاهش تورم، تسهیل ازدواج جوانان و .

بوده ایم، این وعده ها عده ای از مردم را به حل مشکلات امیدوار می کند، فارغ از اینکه آیا کلید حل این مشکل در دست این فرد خواهد بود یا نه؟ پس از گذشت مدتی این وعده ها بنا به دلایل مختلف عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف وعده های سرخرمن چه می شود؟

تکلیف وعده های سرخرمن چه می شود؟