مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-06اقتصادي

90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستانهای دولتی را «بیمه» پرداخت می کند


معاون دفتر ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از 780 بیمارستان طرف قرارداد تامین اجتماعی، بیش از 90 درصد دولتی بوده و در آن ها تعرفه دولتی دریافت می شود به طوری که 90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستان های دولتی را بیمه پرداخت می کند.

- 90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستانهای دولتی را بیمه پرداخت می کند معاون دفتر ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از 780 بیمارستان طرف قرارداد تامین اجتماعی، بیش از 90 درصد دولتی بوده و در آن ها تعرفه دولتی دریافت می شود به طوری که 90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستان های دولتی را بیمه پرداخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر عباس فضائلی در مورد چالش های سازمان تامین اجتماعی در بیمه های دولتی گفت: دو عارضه تقاضای القایی و مخاطرات اخلاقی در نظام سلامت می تواند خریدار خدمت را با هزینه هنگفت و غیر قابل مدیریت مواجه کند که راهکار مواجهه با این موضوع، این است که نظام های سلامت وضعیت سلامت افراد کشور را احصاء و نیازهای آنها را شناسایی کنند.

وی افزود: نظام های سلامت با تشکیل پرونده سلامت و غربالگری و مشخص شدن وضعیت سلامت و نیازهای هر فرد متناسب با نیازهای افراد جامعه می توانند برنامه های خود را تعریف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستانهای دولتی را «بیمه» پرداخت می کند

90 درصد صورتحساب بستری در بیمارستانهای دولتی را «بیمه» پرداخت می کند