مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-06اقتصادي

روش های نوین و کد QR جایگزین صندوق های صدقه سنتی در ایلام


مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: روش های نوین در پرداخت صدقه با به کارگیری کد نرم افزاری QR به جای روش های سنتی جایگزین خواهد شد.

- رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از جایگزین شدن روش های نوین در پرداخت صدقه به جای روش های سنتی با به کارگیری کد  نرم افزاری QR خبر داد و گفت: با به گارگیری این روش به مروز روش های الکترونیکی جایگزین پرداخت کمک ها به روش سنتی خواهد شد.

وی افزود: کد QR به جهت سهولت در پرداخت، حذف پول فیزیکی، اطمینان از واریز به حساب امداد و تسریع در ارائه خدمت به نیازمندان جایگزین مناسبی برای صندوق های صدقات خانگی  است.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه شرایط و ابزارهای لازم برای استفاده از این کد در پرداخت صدقه در استان ایلام آغاز شده است گفت:  برنامه ریزی لازم صورت گرفته که 57 هزار مشترک صندوق های صدقات خانگی موجود را با روش های نوین جایگزین کنیم.

  وی اضافه کرد: به منظور احترام به ذایقه مشترکینی که تمایل دارند همچنان به روش قدیمی و استفاده از صندوق های خانگی صدقات خود را پرداخت کنند صندوق های سنتی نیز فعلا در دسترس بوده لیکن در نظر است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری بیش از 70 درصد مشترکین فعلی به روش QR امکان پرداخت صدق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های نوین و کد QR جایگزین صندوق های صدقه سنتی در ایلام

روش های نوین و کد QR جایگزین صندوق های صدقه سنتی در ایلام