مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-06اجتماعي

اعلام شرایط شرکت در آزمون ارشد 1401 / آغاز ثبت نام از فردا سه شنبه


پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از فردا سه شنبه مورخ 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از فردا سه شنبه مورخ 16 آذر تا روز سه شنبه 23 این ماه منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org انجام می شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.

دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط شرکت در آزمون ارشد 1401 / آغاز ثبت نام از فردا سه شنبه

اعلام شرایط شرکت در آزمون ارشد 1401 / آغاز ثبت نام از فردا سه شنبه