مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-06سياسي

راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک مطالبه جدی خراسان جنوبی است


راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک مطالبه جدی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شود چرا که راه اندازی این آزمایشگاه می تواند به کاهش نرخ معلولیت در خراسان جنوبی بسیار کمک کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک مطالبه جدی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شود چرا که راه اندازی این آزمایشگاه می تواند به کاهش نرخ معلولیت در خراسان جنوبی بسیار کمک کند.

علی عرب نژاد، روز گذشته 14 آذر در رزمایش بزرگ همدلی اظهار داشت: سازمان بهزیستی جامعه عظیمی را در کشور تحت پوشش خود قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 28 هزار معلول در این استان تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، افزود: این افراد نیازمند خاص هستند از آن نگاه که پای رفتن برای دریافت نیازهای خود از موسسات خیریه را ندارد و نیازمندی های ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه معلولان به بیش از 200 قلم کالای توانبخشی و توان پزشکی نیاز دارند، ادامه داد: بیش از یک میلیارد جهت تهیه این اقلام به بهزیستی خراسان جنوبی توسط سازمان بهزیستی کشور سالانه اختصاص می یابد که متاسفانه جوابگوی نیازهای معلولان استان نیست.

عرب نژاد بیان کرد: پوشک، شیر خشک، سمعک، تشک مواج، واکر، دست مصنوعی از مهم ترین نیازهای معلولان این استان است که به تنهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک مطالبه جدی خراسان جنوبی است

راه اندازی آزمایشگاه ژنتیک مطالبه جدی خراسان جنوبی است