مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-06بين الملل

نخست وزیر اسبق اسراییل: ابتکار عمل هسته ای در دست ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم، - نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، سیاست های بنیامین نتانیاهو در قبال ایران باعث شده است تا ابتکار عمل به طور کامل در دست ایران قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم، تهدیدهای او علیه تهران را سخنانی توخالی توصیف کرد.

روزنامه یدیعوت احارانوت در تارنمای خود به نقل از ایهود باراک که سابقه وزارت جنگ سراییل را هم در کارنامه خود دارد، نوشت: اسراییل باید همکاری خود را با واشنگتن در رابطه با برنامه هسته ای ایران گسترش دهد.

باراک با مقصر اعلام کردن بنیامین نتانیاهو در رابطه با شکست در مقابل برنامه هسته ای ایران، این شکست را حاصل اهمال کاری و توهم نخست وزیر سابق دانست.

به اعتقاد ایهود باراک خروج دونالد ترامپ برای از برجام که به تشویق بنیامین نتانیاهو در سال 2018 صورت گرفت، اقدامی کودکانه بود و باعث شد ایران پیشرفت های هسته ای خود را تسریع بخشد.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد واقعیت استفاده از گزینه نظامی برای تاخیر در روند برنامه هسته ای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر اسبق اسراییل: ابتکار عمل هسته ای در دست ایران است

نخست وزیر اسبق اسراییل: ابتکار عمل هسته ای در دست ایران است