مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-06سياسي

طرحهای ملی گردشگری در بندرعباس نیازمند تامین اعتبار است


استاندار و نمایندگان هرمزگان در مجلس، تامین منابع لازم جهت طرحهای ملی گردشگری بزرگترین شهر بندری کشور را در بودجه سالانه کشور در دستور کار قرار دهند.

- ، اسماعیل رییسی حسنلنگی یکشنبه شب در پانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور با تبریک روز جهانی معلولان، روز پرستار و روز دانشجو اظهار داشت: با گذشت حدود 100 روز از انتخابات شورا مهمترین اقدام آن یعنی انتخاب شهردار انجام شد.

وی افزود: هر چند زمان کوتاهی است تا بتوان ارزیابی دقیقی از اقدامات صورت گرفته از شهردار جدید را ارائه نمود اما آنچه که برای شورا مهم است توجه و نظارت مستمر و پیوسته به فعالیت هایی است که در مجموعه شهرداری در دست اقدام است.

رییسی گفت: موفقیت یا عدم موفقیت مدیریت شهری در درجه نخست متوجه شورای شهر است که صاحب رای مردم است و مخاطب اصلی مطالبه گری مردم نیز در درجه نخست متوجه شورا است لذا این شورا باید بتواند با مطالعه دقیق و بهره گیری از تفکر و خرد جمعی و استفاده از ظرفیت های قوی علمی و پژوهشی، بسترهای مطمئن و اطمینان بخشی را پیش روی مردم قرار دهد.

وی تصریح کرد: نظام شورایی و توجه به قواعد آن از مهمترین اصول حاکم بر این مجموعه است و هرگونه موفقیتی مرهون انسجام، یکپارچگی و وحدت نظری و عملی در اقدامات و فعالیت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای ملی گردشگری در بندرعباس نیازمند تامین اعتبار است

طرحهای ملی گردشگری در بندرعباس نیازمند تامین اعتبار است