مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-06سياسي

شعر، بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم مهدویت است


برگزیده بخش شعر دومین دوره جشنواره ملی مهدویت با بیان اینکه از گذشته شعر به دلیل اثرگذاری عمیق به عنوان یکی از مهم ترین ابزار انتقال مفاهیم بوده، - بیان کرد: شعر، امروزه هم به عنوان بهترین ابزار انتقال مفاهیم و عواطف است به ویژه در زمینه مهدویت لذا با توجه به علایق شخصی و اهمیت مسئله مهدویت فکر کردم که می توانم در این زمینه فعالیت کنم و اثر گذار باشم.

راضیه مظفری برگزیده بخش شعر دومین دوره جشنواره ملی مهدویت، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: متولد76 و طلبه جامعه الزهرا سطح دو حوزه هستم و تقریبا از سال 93 فعالیت در زمینه شعر را آغاز کردم و 5 سال است که به صورت تخصصی در رشته شعر فعالیت می کنم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که با توجه به شرایط اجتماعی و فردی نیاز به آن محسوس است مسئله مهدویت است و نیازی که انسان در این شرایط به داشتن امید و یک منجی نجات بخش دارد و همین امر در کنار عقاید مذهبی باعث شد که با علاقه و دغدغه مندی به سمت سرودن اشعار مهدوی بروم.

مظفری با بیان اینکه از گذشته شعر به دلیل اثرگذاری عمیق به عنوان یکی از مهم ترین ابزار انتقال مفاهیم بوده، بیان کرد: شعر امروزه هم به عنوان بهترین ابزار انتقال مفاهیم و عواطف است به ویژه در زمینه مهدویت لذا با توجه به علایق شخصی و اهمیت مسئله مهدویت فکر کردم که می توانم در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر، بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم مهدویت است

شعر، بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم مهدویت است