مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-06بين الملل

عملیات های استشهادی نشانگر عمق فرهنگ مقاومت در فلسطین هستند


عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی تأکید کرد که سلسله عملیات های استشهادی علیه صهیونیستها نشانگر عمق فرهنگ مقاومت و ریشه دار بودن آن در اراضی اشغالی هستند.

- به نقل از فلسطین الیوم، داوود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین سخنانی را در خصوص عملیات های استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیستها در اراضی اشغالی، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: سلسله عملیات های استشهادی علیه صهیونیستها نشانگر عمق فرهنگ مقاومت و ریشه دار بودن آن در اراضی اشغالی هستند.

داوود شهاب در ادامه سخنان خود یادآور شد: سلسله تجاوزات رژیم صهیونیستی و نیز اقدامات خصمانه آن نمی تواند موجب دست کشیدن فلسطینیان از انجام عملیات های استشهادی در اراضی اشغالی شود.

وی در ادامه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در قدس اشغالی اشاره کرد و گفت: این جنایت نمی تواند شعله های آتش خیزش عمومی ملت فلسطین در برابر صهیونیستها را خاموش کند.

داوود شهاب در ادامه سخنانش همچنین ضمن انتقاد شدید از مواضع جامعه جهانی در قبال مسأله فلسطین، اظهار داشت: جامعه جهانی با سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، در این جنایات علیه فلسطینیان شریک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات های استشهادی نشانگر عمق فرهنگ مقاومت در فلسطین هستند

عملیات های استشهادی نشانگر عمق فرهنگ مقاومت در فلسطین هستند