مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-06اقتصادي

تا قیمت آب اصلاح نشود، بحران آب پابرجاست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بحران آب مشکلات ریشه ای دارد، گفت: تا قیمت آب اصلاح نشود وضعیت به همین شکل خواهد بود.

- علیرضا کاکاوند در نشست سازگاری با کم آبی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب منابع آبی استان، اظهار کرد: به دلیل کاهش بارش هایی که از سال آبی گذشته تاکنون با آن مواجهیم، بسیاری از منابع آبی شهرها و روستاهای استان از دست رفته است.

وی با بیان اینکه هر روز شاهد خشک شدن مداوم چشمه ها و کاهش آبدهی چاه ها هستیم، خاطرنشان کرد: این موضوع به حدی جدی شده که اخیرا بر کیفیت آب نیز تاثیر گذاشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اوضاع آب شرب در استان کرمانشاه را نامناسب توصیف کرد و ادامه داد: خیلی از روستاها اکنون با تانکر آبرسانی می شوند.

کاکاوند با بیان اینکه شهر کرمانشاه نیز در زمینه آب شرب با مشکل مواجه است، یادآور شد: طرح آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان لنگ 100 میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل و مشکل تامین آب شهر برطرف شود.

وی مهمترین مشکل کنونی آب را ارزش اقتصادی پایین آن اعلام کرد و افزود: تا زمانی که آب کم ارزش ترین چیز محسوب می شود، بحران آب پابرجا خواهد بود.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تعرفه پایین قیمت آب باعث شده بسیاری از صنایع و نیروگاه ها تمایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا قیمت آب اصلاح نشود، بحران آب پابرجاست

تا قیمت آب اصلاح نشود، بحران آب پابرجاست