مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-06سياسي

طرح شهید سلیمانی قوی و محکم پیگیری شود/ تعلل برای واکسیناسیون در برخی شهرستان ها


استاندار خراسان جنوبی با بیان این که طرح شهید سلیمانی محکم و قوی تر از گذشته انجام، پیگیری و تشدید شود، افزود: در بخش دستگردان طبس تیم تخصصی مستقر و کار شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند؛ جواد قناعت شب گذشته در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: فرمانداران گزارش هایی که در مورد بیماری کرونا از شهرستان به مرکز استان ارسال میشود را راستی ِآزمایی کنند و فقط صرف ارائه در جلسات نباشد.

  وی افزود: شهرستان طبس تا روز پنجشنبه نارنجی بود و شاید با افزایش چند مورد مثبت کرونایی از نظر رنگ بندی به قرمز تغییر پیدا کرد که این در سطح استان جای نگرانی ندارد اما اینکه در سطح ملی یک شهرستان از خراسان جنوبی از نظر رنگ بندی قرمز باشد برای استان با توجه به سیر نزولی بیماری در کشور، خوب نیست.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: متاسفانه برخی در استان برای واکسینه شدن تعلل می کنند و برخی از شهرستانها از جمله درمیان آمار واکسیناسیون پایین است که در این خصوص میطلبد کمیته تبلیغ و اطلاع رسانی، صدا و سیما، جراید و اصحاب رسانه همکاری داشته باشند.

  قناعت با بیان اینکه همزیستی با کرونا نباید به عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها تبدیل شود، عنوان داشت: نیازمند ایجاد تنوع در اطلاع رسانی، تبلیغ و اقناع افکار عمومی هستیم نباید نحوه اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی قوی و محکم پیگیری شود/ تعلل برای واکسیناسیون در برخی شهرستان ها

طرح شهید سلیمانی قوی و محکم پیگیری شود/ تعلل برای واکسیناسیون در برخی شهرستان ها