مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-06سياسي

حضور کاروان هنری روایت حبیب در کردستان


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی،کاروان هنری روایت حبیب اواخر آذرماه به کردستان سفر می کند.

- ، امین مرادی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی کاروان هنری روایت حبیب در سنندج اظهار کرد: امسال طی تفاهمی بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم، قرار است که کاروان هنری روایت حبیب با برگزاری برنامه ها و مراسم های ویژه مهمان 10 استان کشور شود که کردستان هم یکی از استان های میزان خواهد بود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، کاروان هنری روایت حبیب در روزهای پایانی آذرماه مهمان کردستانی خواهد بود و هنرمندان شاخصی در این کاروان به سنندج سفر می کنند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: این کاروان هنری با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری هر استان و با زبان هنر تلاش می کند تا بخشی از رشادت ها و ایثارگری های سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.

مرادی افزود: کاروان روایت حبیب سه روز در استان کردستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و طی این سه روز نیز پیش بینی برگزاری برنامه هایی از جمله نصب و رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج، برگزاری مراسم فرهنگی و هنری در محیط های عمومی، برپایی نمایشگاه های تجسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان هنری روایت حبیب در کردستان

حضور کاروان هنری روایت حبیب در کردستان