مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-06سياسي

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی/ عقب ماندگی گلستان را فریاد می زنیم


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیگیر تحقق خواسته مردم و رهبری هستیم، گفت: با صدای رسا عقب ماندگی های گلستان را اعلام می کنیم تا شرایط بهبود یابد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- مریم بزی: مجلس به مجموعه ای از افراد گفته می شود که در هر کشور برای وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنها با رای آزاد و مستقیم مردم انتخاب می شوند، اولین انتخابات مجلس ایران در بیست و چهارم اسفند ماه 1358 برگزار و اولین دوره مجلس شورای اسلامی هم در هفت خرداد ماه 1359 با پیام امام خمینی (ره) شروع به کار کرد.

در شرایط حال جامعه که مردم گرفتار مشکلات معیشتی هستند و تحریم های خارجی باعث شده تا زندگی مردم دچار مشکلات اقتصادی زیادی باشد، با توجه به این شرایط نیازمند مجلسی متحول و متفاوت هستیم تا بتواند تصمیمات جهادی را در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بگیرد.

مهمترین وظیفه نمایندگان در مجلس، قانونگذاری و نظارت بر قانون است، مخصوصاً نظارت بر بودجه و برنامه های توسعه ای که برای آنها تصمیم گیری کرده و مصوب می کنند لذا به همین مناسبت با رمضانعلی سنگدوینی ، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفتگو کردیم که در ادامه خواهد آمد: * از نظر شما چه تفاوت هایی بین مجلس قبل و بعد از انقلاب وجود دارد؟ مجلس قبل از انقلاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی/ عقب ماندگی گلستان را فریاد می زنیم

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی/ عقب ماندگی گلستان را فریاد می زنیم