مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:252021-12-06سياسي

توضیح دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص ورود چند تبعه خارجی


از این افراد تست گرفته شده بود ولی قبل از اینکه 24 ساعت بگذرد و جواب تست آماده شود به آنها اجازه خروج از بندرگاه داده شده بود تا به سمت فرودگاه مهرآباد رفته و از کشور خارج شوند.

- از این افراد تست گرفته شده بود ولی قبل از اینکه 24 ساعت بگذرد و جواب تست آماده شود به آنها اجازه خروج از بندرگاه داده شده بود تا به سمت فرودگاه مهرآباد رفته و از کشور خارج شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص ورود چند تبعه خارجی به کشور از بندرگاه های خوزستان و چگونگی ورود افراد از طریق مرزهای این استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان بامداد دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارایه شده در ستاد استانی کرونا مبنی بر ورود چند تبعه از کشورهای هند، پاکستان و مصر به بندرگاه خوزستان افزود: این افراد قبل از اینکه جواب تست پی سی آر آنها مشخص شود به آنها اجازه روادید داده شد.

وی افزود: از این افراد تست گرفته شده بود ولی قبل از اینکه 24 ساعت بگذرد و جواب تست آماده شود به آنها اجازه خروج از بندرگاه داده شده بود تا به سمت فرودگاه مهرآباد رفته و از کشور خارج شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: اگرچه این افراد از کشورهای پرخطر نبودند ولی برای اینکه روند نظارت اصلاح شود، تذکر داده شد که اگر کسی قصد ورود از سایر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص ورود چند تبعه خارجی

توضیح دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص ورود چند تبعه خارجی