مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:202021-12-06سياسي

اختصاص 5 هزار مترمربع زمین برای باغ موزه دفاع مقدس کاشان


فرماندار کاشان از اختصاص پنج هزار مترمربع زمین برای باغ موزه دفاع مقدس کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تزریق کنند، ابراز داشت: در صورتی که طبق بازرسی ها مشخص شود کارمندی واکسن تزریق نکرده، شخص رییس آن اداره باید پاسخگو باشد.

فرماندار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه بسیجیان و رزمندگان شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: به منظور احداث باغ موزه دفاع مقدس در کاشان حدود پنج هزار متر مربع زمین اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده توسط مسئولین و مدیران شهرستان و همچنین جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نظر استاندار برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در کاشان جلب و عملیات اجرایی این مجموعه فرهنگی به زودی آغاز می شود.

مرتضایی با اشاره به برخی از اختلافات در بین ادارات و دستگاه های اجرایی کاشان گفت: این اختلافات ابتدا باید در فرمانداری مطرح و در صورت حل نشدن موضوع باید مراتب از طریق استان پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از دستگاه و یا اداره دیگری ندارد چراکه این موضوع هیچ وجاهت قانونی ندارد.

فرماندار کاشان با اشاره به برخی از اعتراضات در شهر برزک نسبت به پرداخت آب بها افزود: کارگروهی با حضور امام جمعه، نیروی انتظامی، رییس شورای شهر و نمایندگان آبفا و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 هزار مترمربع زمین برای باغ موزه دفاع مقدس کاشان

اختصاص 5 هزار مترمربع زمین برای باغ موزه دفاع مقدس کاشان