مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 04:152021-12-06سياسي

مجلس پیگیر حذف ضامن وام برای کسب و کارهای خرد است


مجلس برای کمک به اشتغال و حمایت از کسب و کارهای خرد حذف ضامن بانکی به عنوان مانع را در دستور کار دارد.

- با اشاره به اقدامات مجلس برای حمایت از کسب و کارهای کوچک به ویژه در شهرستان ها اظهار داشت: طرحی را در مجلس با عنوان تسهیل فضای کسب و کار به منظور رفع قوانین و دستور العمل های دست و پاگیر مطرح شده که امیدواریم شورای نگهبان این طرح مجلس را تصویب کند.

وی ادامه داد: در این راستا با وزیر کار و تعاون صحبت شد که کارگاه های زودبازده حمایت شود، به ویژه در شهرستان ها که با رونق این کسب و کارها از مهاجرت به شهرهای بزرگ با وجود مشکلات مختلف جلوگیری می شود.

طرح مجلس برای مشکل ضامن و بانک ها نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان سمیرم نیز با بنیاد برکت و علوی برای تسهیل و ایجاد کسب و کار رایزنی شده، حدود 200 نفر درخواست کار و مجوز داشتند که بازهم به دلیل ظرفیت بالای جوانان برای ایجاد کسب و کارهای خرد پیگیری ها ادامه داد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل ضامن در بانک ها نیز مجلس طرحی را در دست بررسی دارد که بانک ها و افرادی که خواهان راه اندازی کارگاه های تولیدی هستند متضرر نشوند.

اولویت جهش تولید مسکن به مناطق محروم و روستایی سلیمی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن گفت: طبق قولی که داده شده تا در این چهار سال حدود چهار میلیون مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر حذف ضامن وام برای کسب و کارهای خرد است

مجلس پیگیر حذف ضامن وام برای کسب و کارهای خرد است