مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 02:302021-12-05سياسي

امام چگونه غائله منزل آیت الله شریعتمداری را خواباندند؟


امام خمینی در پانزدهم آذر ماه سال 58 و با اطلاع کامل از اتفاق ناگواری که در منزل آیت الله شریعتمداری رخ داده بود، پیامی خطاب به ملت ایران صادر کردند.

- را در تاریخ پانزدهم آذر ماه سال 58 خطاب به ملت ایران صادر کردند: "بسم اللّه الرحمن الرحیم ملت شریف مبارز ایران ـ ایّدهم اللّه تعالی در این موقع حساس که کشور عزیز و اسلام بزرگ رو به رو با امریکای خونخوار است و لازم است همه قشرها با هم هماهنگ و هم صدا در مقابل دشمن بزرگ بایستند و فرصت به دست عمال اجانب و ریشه های گندیده طرفداران رژیم سابق ندهند، مع الأسف گاهی شنیده می شود که اشخاصی بی خبر از عمق مسائل، تحت تأثیر بدخواهان غائله بپا می کنند، و خدای نخواسته موجب اختلاف و شکاف می شوند.

من اکیداً از همه ملت شریف می خواهم که از مطالبی که باعث اختلاف و بهره برداری دشمن است احتراز کنید و به مراجع عظیم الشأن و علمای اعلام احترام گذارید.

برادران بدانند که فاجعه ای که در منزل حضرت آیت اللّه شریعتمداری پیش آمد،[1]به دست توطئه گرها است که باید محکوم شود؛ و توجه داشته باشند که این نحو امور را توطئه گران تکرار نکنند.

من از تمام قشرهای جوان دانشگاهی و مدارس علوم دینیه و روشنفکران و دانشمندان و نویسندگان عاجزانه استدعا می کنم در این وقت حساس از هر گونه اختلاف دست برداشته و دشمن بزرگ را هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام چگونه غائله منزل آیت الله شریعتمداری را خواباندند؟

امام چگونه غائله منزل آیت الله شریعتمداری را خواباندند؟