مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 00:152021-12-05بين الملل

«راهپیمایی پرچم» صهیونیست ها اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه است


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنانی «راه پیمایی پرچم» صهیونیست ها را اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه علیه صاحبان اصلی فلسطین برشمرد.

- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنانی راه پیمایی پرچم صهیونیست ها را اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه علیه صاحبان اصلی فلسطین برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش حماس راه پیمایی پرچم صهیونیست ها در شهرهای اللد و الرمله را اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه علیه صاحبان اصلی فلسطین برشمرد.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: این اقدام و در دست داشتن پرچم های رژیم صهیونیستی که به فضل خدا نابود خواهد شد، نمی تواند در هویت عربی فلسطین و اصالت ساکنان واقعی آن تغییری ایجاد کند.

وی افزود: این اقدام تلاشی از سوی شهرک نشینان برای واکنش به موضع ملی و اصیل ملت ما در اراضی اشغالی 1948 است که در نبرد شمشیر قدس هم حماسه آفرینی کردند.

این تلاش ها هم در سایه ثبات فلسطینی ها در اراضی اشغالی 1948 شکست خواهد خورد و ملت ما در مواجهه با رژیم صهیونیستی همچنان در تمام صحنه ها خواهند ایستاد.

سخنگوی حماس فلسطینی ها در اراضی اشغالی 1948 را به تداوم مخالفت با تلاش ها برای اسراییلی کردن مردم فلسطین و جلوگیری از ایجاد هرج و مرج دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راهپیمایی پرچم» صهیونیست ها اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه است

«راهپیمایی پرچم» صهیونیست ها اقدامی نژادپرستانه و تجاوزکارانه است