مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 23:352021-12-05ورزشي

زنی که به حاشیه های «فوتبال زنان» دامن می زند!


نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال با فعالیت ها و حاشیه هایش، فوتبال و فوتسال زنان را با مشکل مواجه کرده و آنها را در آستانه رویدادهایی مهم تنها گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار و حواشی پیرامون فعالیت های خصوصی و مالی شهره موسوی، نایب رییس فدراسیون فوتبال بر سر فوتبال و فوتسال زنان هم سایه افکنده است و تیم های ملی زنان را در وضعیت آشفته ای قرار داده است، در حالی که مسابقات مهمی پیش روی بانوان ایران است و دختران نیازمند توجه و حمایت همه جانبه از سوی مسئولان فدراسیون هستند، به نظر می رسد، مدیریت فوتبال و فوتسال زنان به امان خدا رها شده است.

عزیزی خادم برای پیشبرد امور فوتبال زنان فعالیت خود را با چهره ای شروع کرده و ادامه می دهد که بیش از تمرکز روی امور مربوط به فوتبال زنان و توسعه بخش های عقب مانده این قشر از فوتبال کشور، حواشی اقدامات شخصی او در زمینه مالی، اکنون دامن فوتبال زنان را گرفته است و چه بسا روند رو به رشد فوتبال زنان را هم متوقف کند.

گویا رییس فدراسیون که نگاه خود را به فوتبال زنان توسعه ای معرفی می کرد، چشم بر روی اوضاع آشفته این بخش بسته و با ادامه همکاری با موسوی که تمرکزش بر فعالیت های شخصی و اقتصادی است، ضربه بزرگی را به توسعه بخش زنان وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنی که به حاشیه های «فوتبال زنان» دامن می زند!

زنی که به حاشیه های «فوتبال زنان» دامن می زند!