مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-05اقتصادي

وقتی طلای باغداران عیار ندارد/ زحمت از باغداران، سود در جیب دلالان


این روزها تراژدی دیگری برای باغداران مازندران رقم خورده و به جای اینکه باید با خوشحالی مشغول چیدن مزد دسترنج شان باشند، پرتقال های به قند نشسته روی دست شان باد کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کاهش قیمت مرکبات سردرختی و از آن طرف باز شدن پای دلالان گلایه های جدی این روزهای مردم است.

درحالی مرکبات در میدان میوه و تره بار بین 8 تا 9هزار تومان عرضه می شود، بهترین مرکبات روی درخت حدود 5هزار و 500 تومان خرید و فروش می شود.

اعلام قیمت پیشنهادی حدود 9هزار تومان برای عرضه در میادین میوه و حدود 13هزار و 500 تا 14هزار تومان برای ایام پایانی سال و از آن طرف قیمت 5 هزار و 500 تومانی روی درخت با توجه به افزایش هزینه های تولید روزهای پر از نگرانی را برای باغداران مازندران رقم زده به طوری که توانی برای برداشت محصول ندارند.

*تراژدی دیگری برای باغداران این روزها تراژدی دیگری برای باغداران استان مازندران رقم خورده و به جای اینکه باید با خوشحالی مشغول چیدن مزد دسترنج شان باشند، پرتقال های به قند نشسته روی دست شان باد کرده است .

در چنین شرایطی که باغداران استان مازندران رمقی برای تولید ندارند دلالان در حال جولان و یکه تازی در بازار هستند و برای مزد زحمت کشاورزان کیسه دوختند، به عبارتی باغداری که یک سال در باغ خود عرق ریخته و زح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی طلای باغداران عیار ندارد/ زحمت از باغداران، سود در جیب دلالان

وقتی طلای باغداران عیار ندارد/ زحمت از باغداران، سود در جیب دلالان