مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 20:252021-12-05بين الملل

پوتین ورود مهاجران به اروپا از طریق روسیه را رد کرد


رییس جمهور روسیه هرگونه مشارکت شهروندان این کشور در قاچاق مهاجران به اروپا را رد و ابراز امیدواری کرد که این وضعیت تداوم داشته باشد.

- به نقل از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تأیید کرد که روسیه هیچ گونه ورود و هجوم پناهجویان از خاک خود به اتحادیه اروپا را ثبت نکرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که وضعیت در این زمینه بدتر نشود.

پوتین در دیدار با رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: با توجه به جریان مهاجرت، ما شاهد ورود مهاجران به اروپا از طریق روسیه نیستیم و صادقانه بگویم که بسیار امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد.

وزارت امور خارجه روسیه ماه گذشته اعلام کرد که سفارت مسکو در ورشو هیچ اخطار و تذکری از سوی مقامات لهستانی مبنی بر دستگیری شهروندان روسی که در انتقال مهاجران از طریق بلاروس به لهستان مشارکت داشته اند، دریافت نکرده است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: ما این اطلاعات را از طریق رسانه ها مشاهده کردیم اما مقامات لهستانی به صورت رسمی چنین چیزی به ما ابلاغ نکرده اند.

رسانه ها به نقل از مرزبانان لهستان اعلام کردند که نیروهای مرزبانی این کشور چند نفر را که روسی، سوئدی و لیتوانی بودند به جرم کمک به مهاجران غیر قانونی که به دنبال عبور از مرز به اتحادیه اروپا بودند، دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین ورود مهاجران به اروپا از طریق روسیه را رد کرد

پوتین ورود مهاجران به اروپا از طریق روسیه را رد کرد