مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-05سياسي

دوستانه با آقای مسیح مهاجری


مدیر مسئول روزنامه کیهان با انتقاد از مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری نوشت: جناب آقای مسیح مهاجری! دکتر زاکانی یک پزشک متخصص است و در جنگ تحمیلی به افتخار جانبازی نائل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول خطا ارزیابی کرد ولی چنانچه پی در پی بود و به تکرار نشست، خط است.

متاسفانه بعد از پیوستن روزنامه جمهوری اسلامی به غربگراهای وطنی، نمونه هایی از این دست، اندک و کم شمار نیست و به طور طبیعی و منطقی این تلقی را پیش می آورد که مواضع یاد شده از نوع خط است و نه خطا! 3- در این وجیزه اما، سخنی کوتاه و دوستانه با جناب آقای مسیح مهاجری، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی در میان است و آن، اینکه؛ الف: جناب مهاجری چه شباهتی میان تک تیرانداز طالبان و دکتر علیرضا زاکانی، شهردار بسیجی و جانباز تهران دیده اید که باعث شده ایشان را با تک تیرانداز طالبان مقایسه کرده و برابر و همسان معرفی کنید؟! ب: آیا شهردار تهران را به این علت که در جنگ تحمیلی حضور داشته است با تک تیرانداز طالبان که او نیز اهل جنگ بوده است، یکسان و هم طراز دانسته اید؟! یعنی حضرتعالی که در کسوت شریف روحانیت هستید، نمی دانید جنگجو بودن به تنهایی نمی تواند ملاک ارزیابی باشد که حضور دکتر زاکانی در جنگ تحمیلی و دفاع ایشان از جان و مال و ناموس مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستانه با آقای مسیح مهاجری

دوستانه با آقای مسیح مهاجری