موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-05بين الملل

یک اسراییلی به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد


بنا به این گزارش، «بوعز دروری» روز یکشنبه به دلیل این توییت که در آن به وضوح همسر نخست وزیر سابق را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود، متهم به آزار و اذیت جنسی شد.

- بنا به این گزارش، بوعز دروری روز یکشنبه به دلیل این توییت که در آن به وضوح همسر نخست وزیر سابق را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود، متهم به آزار و اذیت جنسی شد.

دادگاه تل آویو یک اسراییلی 55 ساله را به تهدید جنسی ساره نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارشی روز یکشنبه در وب سایت تایمز اسراییل منتشر شد، مرد 55 ساله ساکن شهرک جفعاتایم در توییتی که در سال 2019 منتشر کرد، همسر نتانیاهو را تهدید به تجاوز جنسی کرد و نوشت که میزان میهن پرستی او بسیار زیاد است؛ تا جایی که در صورت امکان به همسر نتانیاهو تجاوز می کرد.

بنا به این گزارش، بوعز دروری روز یکشنبه به دلیل این توییت که در آن به وضوح همسر نخست وزیر سابق را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود، متهم به آزار و اذیت جنسی شد.

او در توییتر حدود 1000 فالوور داشت و در کیفرخواست آمده که طبق قانون، متهم با توهین به ساره نتانیاهو و اعمال رفتار تحقیرآمیز جنسیتی و جنسی علیه این زن، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اسراییلی به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد

یک اسراییلی به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد