مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-05سياسي

دانشجویان رسالت مطالبه گری را اولویت خود قرار دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دانشجویان رسالت مطالبه گری خود را در مسیر اصلاح گری و بهبود فرآیندها مورد توجه و دقت نظر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیکی از وظایف و رسالت های دانشجویان در شرایط کنونی مطالبه گری و انجام امر نظارت اجتماعی و تقویت تعهد جمعی است که در این زمینه باید دانشجویان در صحنه های مختلف حضور فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: مطالبه گری دانشجویان مدیران و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر و متعهدانه سوق داده و بهبود شرایط جامعه را در ابعاد مختلف فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیاز کشور را به حضور جوانان متعهد، مخلص و نخبگان علمی یادآور شد و گفت: کشور ما امروز در مسیر پیشرفت و توسعه خود از ظرفیت نخبگان بیش از گذشته استفاده خواهد کرد و همان گونه که در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده باید از توان جوانان به ویژه تحصیل کردگان دانشگاهی در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

آیت الله عاملی افزود: آنچه که دشمنان ما را عاصی کرده فعال بودن جوانان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است که نه تنها به تولید مؤثر کمک کرده بلکه کشور ما را در مسیر استقلال و عزت واقعی سوق داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان رسالت مطالبه گری را اولویت خود قرار دهند

دانشجویان رسالت مطالبه گری را اولویت خود قرار دهند