مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-05سياسي

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع بندی قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 14 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه در جلسه هفته آینده صحن کمیسیون مطرح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات نشست عصر امروز (یکشنبه 14 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در بخش اول این جلسه رییس اتحادیه فرش دستباف ایران و بافندگان فرش و بخش خصوصی فعال حضور داشته و درباره حمایت از فرش دستباف به عنوان یک هنر ملی، احیای فرش روستایی و فرش بافان و رفع مشکلات آن ها در حوزه بیمه، حمایت بانکی و مالیات اظهار نظر کردند.

وی افزود: در بخش دوم این نشست، مدیران بانک ملی ایران حضور داشته و درباره مشکلات، فرصت ها، تهدیدات، ترازنامه و صورت های مالی و .

به اعضای کمیسیون اقتصادی گزارش دادند، در این نشست بر تغییر ساختار بانک ملی برای پاسخگویی به نیاز های روز جامعه تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ضرورت وجود نظم در مدیریت و در ساختاردهی مناسب و تعیین تکلیف تسهیلات تکلیفی که به بانک تحمیل می شود از جمله مواردی بود که در نشست درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع بندی قرار دارد

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع بندی قرار دارد