مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-05اقتصادي

توسعه خوزستان با مشارکت خصوصی انجام می شود


تا مشارکت بخش خصوصی نباشد، توسعه ای در این استان اتفاق نخواهد افتاد و این یک وظیفه عمومی است.

- ، رضا فتوحی عصر امروز یکشنبه در شصت و ششمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان گفت: توسعه استان ها باعث توسعه کشور خواهد شد و این امر خواهان مشارکت همه جانبه بخش خصوصی است.

معاون استاندار با عنوان اینکه تا مشارکت بخش خصوصی نباشد، توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد و این یک وظیفه عمومی است، افزود: با هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان از جمله گاز، برق، آبفا و سایر دستگاه ها می توان موانع تولید را برداشت.

وی افزود: با همکاری ویژه و مطلوب با سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان، بستری مناسبی را برای سرمایه گذاری مطلوب و هرچه بهتر در استان و همچنین جهش مثبت در روند تولید و در نهایت اثر گذاری مناسبی در بخش صنایع بزرگ و کوچک ایجاد کرد.

فتوحی اظهار کرد: بسیار مهم است که پیش بینی های لازم در زمان حاضر برای آینده صورت گیرد تا قبل از هر گونه قطع برق، گاز یا آب منطقه، به ناحیه یا واحدهای تولیدی اطلاع رسانی لازم انجام شود تا خدای نکرده خسارتی به بخش خصوصی وارد نشود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حدود 20 درصد تولید برق کشور توسط استان خوزستان تأمین می شود، لازم است که پیشنهاداتی برای تشکیل کارگروه هایی برای ظرفیت های جدید استان به مرکز داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خوزستان با مشارکت خصوصی انجام می شود

توسعه خوزستان با مشارکت خصوصی انجام می شود