مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-05بين الملل

یک شهرک نشین به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد


دادگاه تل آویو یک اسراییلی 55 ساله را به تهدید جنسی «ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی متهم کرد.

- دادگاه تل آویو یک اسراییلی 55 ساله را به تهدید جنسی ساره نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارشی روز یکشنبه در وب سایت تایمز اسراییل منتشر شد، مرد 55 ساله ساکن شهرک جفعاتایم در توییتی که در سال 2019 منتشر کرد، همسر نتانیاهو را تهدید به تجاوز جنسی کرد و نوشت که میزان میهن پرستی او بسیار زیاد است؛ تا جایی که در صورت امکان به همسر نتانیاهو تجاوز می کرد.

بنا به این گزارش، بوعز دروری روز یکشنبه به دلیل این توییت که در آن به وضوح همسر نخست وزیر سابق را به تجاوز جنسی تهدید کرده بود، متهم به آزار و اذیت جنسی شد.

او در توییتر حدود 1000 فالوور داشت و در کیفرخواست آمده که طبق قانون، متهم با توهین به ساره نتانیاهو و اعمال رفتار تحقیرآمیز جنسیتی و جنسی علیه این زن، او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است .

به نوشته وب سایت تایمز ، این توییت 22 لایک، 23 کامنت و 8 ریتوییت دریافت کرد.

در اوت 2020، پس از اینکه دروری برای اولین بار مورد بازجویی قرار گرفت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق، با ارسال نامه ای به دادستان کل، وی را صراحتا به نادیده گرفتن تهدیدات علیه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهرک نشین به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد

یک شهرک نشین به تهدید جنسی همسر نتانیاهو متهم شد