مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-05بين الملل

دادگاه سبها شکایت کمیسیون انتخابات لیبی درباره رد نامزدی سیف الاسلام را نپذیرفت


رییس جنبش لیبیایی رشحناک (تو را نامزد کردیم) حامی سیف الاسلام قذافی اعلام کرد، دادگاه تجدید نظر سبها شکایت کمیسیون انتخابات مبنی بر حذف سیف الاسلام قذافی از دور رقابت های انتخاباتی را رد کرد.

- رییس جنبش لیبیایی "رشحناک" (تو را نامزد کردیم) حامی سیف الاسلام قذافی اعلام کرد، دادگاه تجدید نظر سبها شکایت کمیسیون انتخابات مبنی بر حذف سیف الاسلام قذافی از دور رقابت های انتخاباتی را رد کرد.

همچنین هفتاد نماینده مجلس لیبی خواستار تحقیق از کمیسیون عالی انتخابات این کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الرمیح، رییس جنبش لیبیایی رشحناک (تو را نامزد کردیم) حامی سیف الاسلام قذافی اعلام کرد، دادگاه تجدید نظر سبها شکایت کمیسیون انتخابات مبنی بر حذف سیف الاسلام قذافی از دور رقابت های انتخاباتی را رد کرد.

رمیح به روسیا الیوم گفت شفاف عمل کردن دستگاه قضایی مستقل لیبی در حمایت از کشور قانونمند بدون در حاشیه قرار دادن لیبیایی ها جای تشکر دارد که در راستای قدم برداشتن به سمت انتخابات ریاست جمهوری و اینکه مردم حرفشان را بزنند، حرکت می کند.

وی نسبت به هرگونه تعلل در برگزاری انتخابات هشدار داد و گفت، تاخیر در انتخابات با نافرمانی مدنی و تظاهرات سراسری روبه رو می شود تا مطالبات ملت محقق شود زیراکه راه حل را در برگزاری انتخابات می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه سبها شکایت کمیسیون انتخابات لیبی درباره رد نامزدی سیف الاسلام را نپذیرفت

دادگاه سبها شکایت کمیسیون انتخابات لیبی درباره رد نامزدی سیف الاسلام را نپذیرفت