مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-05اقتصادي

کاهش انحراف در مسیر اجرا با تکیه بر پژوهش


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با تکیه بر عنصر تحقیق و پژوهش و آمارهای دقیق به راحتی می توانیم انحراف در مسیر اجرا را به حداقل برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دبیر شامگاه یکشنبه در مراسم گشایش بیست و دومین نمایشگاه فن بازار، پژوهش و فناوری های استان اردبیل در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: اساس و محور کارها باید مطالعه، تحقیق و پژوهش مستدل، علمی و منطقی بوده تا خروجی کار نیز مناسب و مطلوب باشد.

وی سرمایه گذاری های کلان دانشگاه ها و مراکز علمی را در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: دیگر فرصت آزمون و خطا در اجرای طرح ها و پروژه ها نیست و باید در کمترین زمان با دقت و کیفیت مناسب طرح ها و پروژه های مختلف در بخش های کشاورزی، صنعتی، تولیدی، معدنی و گردشگری استان به سرانجام رسیده و بتوان از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مدیریت در دولت سیزدهم از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی در جهت حل مسائل و مشکلات استان در بخش های مختلف استفاده کنیم تا با رفع معایب گذشته و کاستن از انحرافات زمینه بهبود وضعیت و ارتقا کیفی فعالیت ها را به شکل مطلوب و مناسب شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش انحراف در مسیر اجرا با تکیه بر پژوهش

کاهش انحراف در مسیر اجرا با تکیه بر پژوهش