مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:102021-12-05اقتصادي

اراضی پرورش میگو فقط به طرح هایی با تکنولوژی نوین واگذار می شود


استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه کشت متراکم میگو در استان گفت: اراضی پرورش میگو در استان بوشهر فقط به طرح هایی با تکنولوژی نوین واگذار می شود.

- ، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در نشست بررسی پرورش میگوی استان بوشهر اظهار داشت: تولید خرما و آبزی پروری از ظرفیت های مهم در استان است که باید حمایت دی از این بخش ها صورت گیرد.

وی یکی از نیازهای اساسی برای پرورش میگو را تولید مولد دانست و ادامه داد: در عرصه تولید لارو میگو عاری از بیماری باید اقدامات اساسی در استان بوشهر انجام شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: از محصولات مهم و استراتژیک استان بوشهر می توان به ماهی، میگو و خرما اشاره کرد و برای برای سیاست گذاری در این حوزه با حضور تولیدکنندگان و فعالان این بخش قرارگاه تخصصی تشکیل می شود.

وی از تلاش برای رفع مشکلات تولیدکنندگان و پرورش دهندگان میگو خبر داد و افزود: باید راهکارهای اساسی بر اساس مطالبات تولیدکنندگان تدوین و عملیاتی شود.

محمدی زاده با تاکید بر لزوم مشارکت شرکت های دانش بنیان در تولید مولد میگو عاری از بیماری تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی کشاورزی و پژوهشکده میگو باید حل شود.

وی تولید و پرورش میگو به صورت متراکم را ضروری دانست و اضافه کرد: تکنولوژی و فناوری های نوین باید در عرصه تولید میگو مورد استفاده قرار بگیرد و شرایطی فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی پرورش میگو فقط به طرح هایی با تکنولوژی نوین واگذار می شود

اراضی پرورش میگو فقط به طرح هایی با تکنولوژی نوین واگذار می شود