مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-05سياسي

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به این شرح است:جناب آقای ناصر فخاریبا سلامدر اجرای ماده 15 اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و به استناد مصوبه مورخ 1400/9/9 هیئت امنای آن سازمان و نظر به تعهد، - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی ناصر فخاری را به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به این شرح است:جناب آقای ناصر فخاریبا سلامدر اجرای ماده 15 اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و به استناد مصوبه مورخ 1400/9/9 هیئت امنای آن سازمان و نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجاهدانه، روحیه انقلابی، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری با تعامل سازنده سایر مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در چارچوب اولویت های ذیل اقدام نمایید.

تدوین و پایش برنامه های راهبردی و عملیاتی سازمان، شرکت های تابعه و وابسته بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه های پنج ساله توسعه کشور، برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر

انتصاب مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر