مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-05پزشكي

یک متخصص عفونی: تست های کرونا، اومیکرون را به راحتی شناسایی می کند


کرونا می تواند تنها با یک بدن درد و یا لرز خفیف همراه باشد بنابراین به محض مشاهده هر علامتی رعایت قرنطینه و پروتکل های اجتماعی را رعایت کنید.

- کرونا می تواند تنها با یک بدن درد و یا لرز خفیف همراه باشد بنابراین به محض مشاهده هر علامتی رعایت قرنطینه و پروتکل های اجتماعی را رعایت کنید.

رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه تست های موجود کرونا سویه اومیکرون را به راحتی شناسایی می کند، گفت: تست کرونای افرادی که به سویه اومیکرون مبتلا هستند هیچ تفاوتی با گونه های دیگر کرونا ندارد و قابل شناسایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شروین شکوهی با اشاره به اینکه اطلاعات جهانی درباره جهش جدید کرونا با نام اومیکرون بسیار محدود است، افزود: به نظر می رسد موضوع افزایش بیماری زایی و مرگ و میر بالا در صورت ابتلا به ویروس جهش یافته اومیکرون، منتفی است.

متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه واکسن زدن به معنی کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیست خاطرنشان کرد: افزایش آمار مبتلایان در کشورهای اروپایی با وجود تزریق دو نوبت واکسن نشان از این دارد که همچنان باید رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماسک نزدن، شستن مداوم دست ها و پرهیز از تردد های غیرضروری، در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص عفونی: تست های کرونا، اومیکرون را به راحتی شناسایی می کند

یک متخصص عفونی: تست های کرونا، اومیکرون را به راحتی شناسایی می کند