موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-05ورزشي

تارتار: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/بابت عملکرد ذوب آهن نگران نیستم و از این شرایط خارج می شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم، چون پیروزی ارزشمندی کسب کردند.

نیمه دوم با توجه به اینکه ما به گل نیاز داشتیم مجبور بودیم باز بازی کنیم و از طرفی تیم حریف در ضدحملات خیلی خوب عمل کرد و توانست 3 گل به ما بزند.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم در همان نیمه اول به بازی برگردیم که متاسفانه داور اجازه این کار را به ما نداد.

برایم عجیب است.

از مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری درخواست می کنم که چرا پنالتی میهمان را داور به درستی می گیرد و پنالتی میزبان را نادیده می گیرد؟ این رفتار شائبه ایجاد می کند.

داور کاملاً به صحنه نزدیک بود و امیدوارم پاسخگو باشند.

وقتی بازی 3 بر صفر می شود صحبت درمورد داوری برای مردم عادی شاید بی معنی باشد، اما برای آنها که اهل فن هستند شرایط فرق می کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: تیمی که عقب است اگر در نیمه اول به بازی برگردد نیاز نیست که در نیمه دوم باز بازی کند و تعویض های هجومی انجام دهد و دچار ضدحمله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارتار: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/بابت عملکرد ذوب آهن نگران نیستم و از این شرایط خارج می شویم

تارتار: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود/بابت عملکرد ذوب آهن نگران نیستم و از این شرایط خارج می شویم