مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-05سياسي

شورای شهر شیراز محلی برای تبلیغات کاندیداتوری مجلس نیست


رییس کمیسیون شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: شورای شهر محلی برای فراهم کردن زمینه برای تبلیغات کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی نیست.

- ، رضا محمدیان عصد یکشنبه در بیست و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: ریاست شورای اسلامی شهر شیراز، جناب آقای طاهری اینجانب اعتقاد دارم از هر گونه سو استفاده از اموال، موقعیت و امکانات و نیروها ابتدا از جایگاه امر به معروف و نهی از منکر می بایست تذکر داد.

وی افزود: از این رو تقاضا مندم اگر نفر یا نفراتی از برادران و خواهران نظام شورا در آینده قصد کاندید شدن برای مجلس شورای اسلامی را دارند که البته قطعاً به جهت جلب مشارکت مردم امری پسندیده است تذکرات لازم در خصوص عدم استفاده از امکانات روابط عمومی شورا، مناطق و سازمان های شهرداری داده شود زیرا استفاده خارج از عرف آن شرعا و عرفا و به صورت قانونی دارای اشکال است و قطعاً برای معرفی بیشتر خود به مردم شریف شهر شیراز می بایست افراد از محل هزینه های شخصی اقدام هزینه نمود.

محمدیان افزود: ضمن آنکه این اقدام نبایستی موجب غفلت از وظایف نمایندگی شورای شهر و یا انجام حرکت های نمایشی و خدای نکرده عوام فریبانه باشد.

گفتنی است در بیست و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز مکلف به تهیه سند جامع آسیب شناسی در حوزه سرمایه گذاری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر شیراز محلی برای تبلیغات کاندیداتوری مجلس نیست

شورای شهر شیراز محلی برای تبلیغات کاندیداتوری مجلس نیست