مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-05سياسي

کاهش بروکراسی اداری مطالبه دانشجویان فارسی است


مسئول هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس گفت: شورای انقلابی شهر شیراز قصدی برای شکستن بروکراسی های اداری گذشته ندارد در حالیکه مطالبه دانشجویان رفع بروکراسی اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قریب به دو سال است که دانشگاه های ما را به تعطیلی کشانده است، اما دانشجو های ما را نه و دانشجویان طی دو سال اخیر در سنگرِ فضای مجازی مشغول به تقابل فرهنگی با رسانه ها و جریانات ضد فرهنگی بودند.

وی اضافه کرد: روز دانشجو، یادآور رشادت ها و مجاهدت های دانشجویانی است که در قلبِ تاریک ترین دوران حیات سیاسی کشور، همچون چراغ روشنی مسیر حق را از مسیر باطل جدا کرده و پرچم دارِ مطالبه ی استقلال و آزادی برای ملت بزرگ ایران شدند.

تاج بخش تاکید کرد: گام اول انقلاب اسلامی، در فضایی به ثمر نشسته و خود را تثبیت کرد که دشمنان این مرز و بوم با هر حیله و نیرنگی و با استفاده از ابزار جنگ نظامی، جنگ اقتصادی، جنگ اعتقادی و جنگ فرهنگی سعی در ناامید کردن ملت ایران از انتخاب نظام سیاسی برخواسته داشتند و گام دوم نیزگامی که بنای بازگشت به هویت های جمعی منطبق بر اخلاق و معنویت، رجوع به آرمان های حقیقی انقلاب سال 57 همچون عدالت و مبارزه با فساد، و اعتماد به جوانان به عنوان مبدأ تحولات هر جامعه ی پیشرو و پیش ران را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بروکراسی اداری مطالبه دانشجویان فارسی است

کاهش بروکراسی اداری مطالبه دانشجویان فارسی است