مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-05اقتصادي

همه دستگاه ها سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند


رییس اداره بهزیستی ورامین با بیان اینکه در شهرستان ورامین 4550 معلول وجود دارد که 2 هزار نفر آنها مستمری دریافت می کنند، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، اعظم هراتی رییس اداره بهزیستی شهرستان ورامین بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: 10 تا 15 درصد جمعیت جهان را معلولان تشکیل می دهند که در همین راستا 4550 معلول در ورامین زندگی می کنند و از خدمات مستقیم و غیر مستقیم اداره بهزیستی بهره مند می شوند که این آمار مربوط به آمار گیری سال 1395 است.

وی گفت: در اداره بهزیستی موضوع پیشگیری بهتر از درمان را مورد توجه قرار داده اند و با غربالگری در بین نوزادان و کودکان اقدامات لازم را انجام می دهند.

رییس اداره بهزیستی ورامین ادامه داد: قطعا تعداد آمار معلولان در شهرستان بالاتر از این آمار است چرا که آخرین آمار مربوط به سال 1395 است و همچنین افرادی هستند که هنوز شناسایی نشده است و می طلبد در این راستا همه دستگاه های اجرایی سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند.

هراتی بیان کرد: از مهم ترین خواسته ها و مطالبات معلولین احقاق حقوق آن ها است که همه تلاش ما در مجموعه اداره بهزیستی بر این مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند

همه دستگاه ها سهم خود را در احقاق حقوق معلولان ادا کنند