مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-05اقتصادي

جزییات وام 50 میلیون تومانی برای زوجین نابارور


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت خبر داد: برای تشویق زوجین نابارور یک وام به مبلغ 50 میلیون تومان برای 3 دوره درمان آنها در نظر گرفته شده است، یعنی تمامی هزینه های این خدمت تا سقف 50 میلیون برای زوجین پرداخت می شود.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: برای تشویق زوجین نابارور یک وام به مبلغ 50 میلیون تومان برای 3 دوره درمان آنها در نظر گرفته شده است.

محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور درباره هزینه های خدمات ناباروری و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن این خدمت، گفت: براساس مصوبه قانونی بودجه سال 1400 تمام سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت مکلف به تحت پوشش بیمه ای قرار دادن خدمات ناباروری هستند، به همین منظور برای تشویق زوجین نابارور یک وام به مبلغ 50 میلیون تومان برای 3 دوره درمان آنها در نظر گرفته شده است، یعنی تمامی هزینه های این خدمت تا سقف 50 میلیون برای زوجین پرداخت می شود.

پیگیری ارائه خدمات ناباروری به 4 میلیون زوج در کشور او افزود: طرح پرداخت وام 50 میلیونی به زوجین نابارور نیز در شورای عالی بیمه انجام شده است، همچنین وزارت بهداشت و بیمه سلامت به عنوان متولیان اصلی این امر به صورت جدی پیگیر ارائه خدمات ناباروری به 4 میلیون زوج در کشور هستند، خانواده ها برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی می توانند هم در بخش دولتی و هم در بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 50 میلیون تومانی برای زوجین نابارور

جزییات وام 50 میلیون تومانی برای زوجین نابارور