مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-05بين الملل

رونمایی از موشک جدید راکت لب با الهام از اسب آبی گرسنه!


موشک نوترون (Neutron) جدید شرکت موشکی راکت لب (Rocket Lab) با نیت عملیاتی کردن سطوح جدیدی از تحویل محموله همراه با مقرون به صرفه بودن، - رونمایی از موشک جدید "راکت لب" با الهام از اسب آبی گرسنه! موشک "نوترون"(Neutron) جدید شرکت موشکی"راکت لب"(Rocket Lab) با نیت عملیاتی کردن سطوح جدیدی از تحویل محموله همراه با مقرون به صرفه بودن، به نظر می رسد از یک اسب آبی گرسنه الهام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک بیانیه مطبوعاتی نشان می دهد که شرکت راکت لب (Rocket Lab) که یک شرکت موشکی تاسیس شده در نیوزلند و مستقر در کالیفرنیای آمریکا و رقیب سرویس تحویل ماهواره شرکت اسپیس ایکس (SpaceX) است، به تازگی جزییات جدیدی را از موشک نوترونی نسل جدید خود به نمایش گذاشته است.

این سیستم جدید یک بازاندیشی اساسی از سیستم های تحویل محموله مداری را ارائه می کند که ظاهراً در طراحی خود از هواپیماهای باری با دماغه لولایی و همچنین اسب آبی الهام گرفته است.

این شرکت فضایی خصوصی در بیانیه خود توضیح می دهد: آنچه موشک نوترون را به شکل ویژه منحصر به فرد می سازد، طراحی دماغه آن است.

بدین ترتیب، این طراحی مبتکرانه دماغه، آن را به عنوان یک قطعه ثابت در بالای موشک قرار می دهد که برخلاف آنچه در موشک های سنتی دیده می شود، به جای جدا شدن و افتادن در اقیانوس پس از پرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موشک جدید راکت لب با الهام از اسب آبی گرسنه!

رونمایی از موشک جدید راکت لب با الهام از اسب آبی گرسنه!