مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-05اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به مجتمع های آبرسانی قشلاقات اردبیل


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به مجتمع های آبرسانی قشلاقات استان اردبیل در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به مجتمع های آبرسانی قشلاقات استان اردبیل در سال جاری خبر داد.

معرفت آذری 14 آذر در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های عشایری استان اظهار کرد: برای مجتمع های آبرسانی به قشلاقات اردبیل در سال گذشته هم 16 میلیارد ارائه شده بود که رقم های قابل توجهی هستند که این اعتبارات برای آبرسانی عشایر، راه، آب شرب و کشاورزی اختصاص یافته است.

وی افزود: مجتمع تفکیک خط آبرسانی آج اشمه آبرسانی به فاز یک و دو احمدلو، آبرسانی به قشلاقات چوخلی قویو، آبرسانی به قنبرلو و … را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر پروژه تفکیک انتقال آج اشمه بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با استقرار پمپ ها در دو ماه آینده شاهد بهره برداری و افتتاح این مجموعه خواهیم بود.

به گفته این عضو شورای اداری استان اردبیل، مجموعه خط تفکیک انتقال آج اشمه 400 لیتر در ثانیه آب برای مصرف شرب، کشاورزی و دامی را تصفیه و در اختیار عشایر قرار می داد که 50 لیتر شرب و 350 لیتر کشاورزی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به مجتمع های آبرسانی قشلاقات اردبیل

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به مجتمع های آبرسانی قشلاقات اردبیل