مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-05سياسي

مصوبه کمیسیون قضایی مجلس برای برخورداری کارگران اتباع بیگانه از حقوق کارگری


سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای برخورداری کارگران بیگانه از حقوق کار همانند کارگران ایرانی در 16 شغلی که برای آنها تعیین شده خبر داد.

- سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه مقابله با قاچاق اتباع بیگانه و اعضای بدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تا ماده 8 این لایحه به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: با مصوبه اعضای کمیسیون مجازات هایی برای کسانی که اتباع بیگانه را به داخل کشور بیاورند در نظر گرفته شد و نحوه استقرار اتباع بیگانه در اردوگاه ها و مدت زمان استقرارشان و نیز نحوه برخورد با آنها در مصوبه امروز کمیسیون مشخص شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین اعضای کمیسیون مصوب کردند که کارگران بیگانه از حقوق برابر با کارگران ایرانی در 16 شغلی که پیش از این انجامشان در قانون برایشان مشخص پیش بینی شده، برخوردار شوند.

دلخوش خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه طرح رسیدگی به اموال مسئولان در ماده 4 این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل ابهامات زیاد رسیدگی به این ماده از طرح به جلسات بعد موکول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون قضایی مجلس برای برخورداری کارگران اتباع بیگانه از حقوق کارگری

مصوبه کمیسیون قضایی مجلس برای برخورداری کارگران اتباع بیگانه از حقوق کارگری