مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-05اقتصادي

ساماندهی بناهای غیرمجاز در استان همدان نیازمند اقدامی سریع


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ساماندهی بناهای غیرمجاز نیاز به اقدامی سریع، هماهنگی و انسجام میان دستگاه های خدمات رسان در استان دارد.

- به گزارش، عباس نجفی در جلسه اتخاذ تدابیر لازم در راستای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و باغ ها در راستای کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضایی مطرح کرد: سال های متمادی است با وجود ضمانت اجراهای مختلف همچنان با این پدیده روبه رو هستیم و رشد قارچ گونه این ساخت وسازها نشان می دهد که دستگاه های متولی و خدمات رسان توان کافی و قاطعیت لازم را در برخورد با متخلفان نداشته اند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه ها با عدم اجرای صحیح قانون بسترساز بروز تخلف می شوند، ادامه داد: مطابق تبصره 1 ماده 4 قانون مجازات استفاده کنندگان از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز مقرر شد تا به مستحدثاتی که قبل از سال 1396 احداث شده اند، با تأیید مرجع مسئول انشعاب موقت توسط شرکت های خدمات رسان ارائه و مراجع مسئول حداکثر ظرف مدت سه سال در خصوص آن بنا تعیین تکلیف نمایند که متأسفانه به آن عمل نکرده اند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره بند ل تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 که در آن مهلت زمانی 3 ساله برای انشعابات غیردائم (موقت) برداشته شده است، تأکید کرد: بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بناهای غیرمجاز در استان همدان نیازمند اقدامی سریع

ساماندهی بناهای غیرمجاز در استان همدان نیازمند اقدامی سریع