مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-05سياسي

فرمانداران مراقب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان ها باشند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرمانداران مراقب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان ها از نارنجی به قرمز باشند، گفت: یک تیم تخصصی به دستگردان در حوزه مقابله با کرونا اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا مردم سخن بگوییم بلکه باید نوآوری در این زمینه داشته باشیم و فعالان حوزه اطلاع رسانی باید این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: وقتی که با مردم در ارتباط بوده و در جامعه قرار داریم، نمی توانیم بگوییم که حق من است که واکسن نزنم چون این اقدام ما بر روی سلامت دیگر شهروندان نیز تأثیر دارد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار من این است که طرح شهید سلیمانی با قوت ادامه کار دهد و در بخش دستگردان طبس نیز تیم های ویژه برای هدایت بیماران قرار گیرد.

قناعت اظهار کرد: امروز جلسه ستاد کرونای خراسان جنوبی را به جای استانداری در محل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار کردیم تا موضوع چرایی قرمز بودن وضعیت کرونایی طبس را در بین دو شهر قرمز کشور را مورد بررسی قرار دهیم.

وی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان یک علت آن دور بودن بخش دستگردان آن از مرکز شهرستان و دسترسی دورتر بیماران به مراکز درمانی است که امیدواریم با همت و تلاش همه بزرگواران به زودی این شهرستان نیز تغییر وضعیت قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران مراقب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان ها باشند

فرمانداران مراقب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان ها باشند