مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-05سياسي

15 زندانی از ندامتگاه های البرز آزاد می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در خصوص از دیدار با زندانیان ندامتگاه مرکزی کرج با حضور معاون نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، رییس دادگستری و دادستان نظرآباد، مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و 8 نفر از قضات دادگستری این شهرستان خبر داد.

رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در این بازدید با 388 نفر از زندانیان ملاقات شد که شامل 280 محکوم و 108 متهم بودند و پس از استماع اظهارات مددجویان دستورات لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه عمده درخواست ها با محوریت تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین و درخواست مرخصی بوده است متذکر شد: با دستورات صادره 15 نفر از زندانیان با نهادهای ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به بررسی وضعیت کلی نظرآباد از حیث سیاست های کاهش جمعیت کیفری به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: به همکاران توصیه شد به این بازدید اکتفا نکنند و با توجه به برنامه ابلاغی به صورت دوره ای از زندان بازدید کرده و سعی کنند بازدیدها مثمر ثمر و اثر بخش و دارای خروجی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 زندانی از ندامتگاه های البرز آزاد می شوند

15 زندانی از ندامتگاه های البرز آزاد می شوند