مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-05بين الملل

بلد نبودید تضمین بگیرید لااقل به ترامپ تضمین نمی دادید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در گذشته با تیتر هایی مانند، امضای کری تضمین است ، اینک بدون تحریم ، فروپاشی سازمان تحریم ، - بلد نبودید تضمین بگیرید لااقل به ترامپ تضمین نمی دادید! روزنامه غربگرایی که شش سال پیش ادعا می کرد امضای وزیر امور خارجه آمریکا تضمین برجام است ، حالا از موضع طلبکاری ادعا می کند توقع داشتن تضمین، به خاطر فقر دانش تاریخی روابط بین الملل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در گذشته با تیتر هایی مانند، امضای کری تضمین است ، اینک بدون تحریم ، فروپاشی سازمان تحریم ، پیروزی بدون جنگ سعی در بزک توافق با آمریکا داشت، اما در ادامه با خروج آمریکا از برجام تیتر زد برجام بدون آمریکا ! این روزنامه، اما اخیرا برای سبک کردن بار آمریکا و غرب (در زمینه مسئولیت ارائه تضمین)، از قول دیاکو حسینی (همکار سابق حسام آشنا در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری) نوشت: ما در ایران شـایـد بـه خاطر فقر دانش تاریخی روابط بین الملل، بیش از اندازه مناسبات بین کشور ها را با روابط اجتماعی انسـان ها مقایسه می کنیم .

او با رد تمثیل معامله که در این باره مطرح می شود، ادامه داد: در روابط بین الملل برخلاف امور اجتماعی در درون جوامع، هیچ پلیس یا حکومت جهانی نیست که بخواهد حق را بین افراد تضمین کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلد نبودید تضمین بگیرید لااقل به ترامپ تضمین نمی دادید!

بلد نبودید تضمین بگیرید لااقل به ترامپ تضمین نمی دادید!