مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-05بين الملل

جن ساکی: آمریکا تحریم ها علیه طالبان را بر نمی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در پاسخ به اینکه آیا واشنگتن با توجه به وضعیت بحرانی افغانستان در حال بررسی برداشتن برخی تحریم ها علیه طالبان است، - در حالی که به دلیل توقیف دارایی های افغانستان توسط آمریکا، این کشور با آغاز سرما در آستانه یک بحران انسانی قرار دارد، سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن تحریم ها علیه طالبان را بر نمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در پاسخ به اینکه آیا واشنگتن با توجه به وضعیت بحرانی افغانستان در حال بررسی برداشتن برخی تحریم ها علیه طالبان است، گفت: سیاست ما در این باره تغییر نکرده است.

وی با اظهار اینکه کمک به مردم افغانستان بدون دخیل کردن طالبان چالش های تدارکاتی را به همراه دارد، افزود که نماینده ویژه آمریکا اخیراً با طالبان در قطر گفتگو هایی داشت اما سیاست ما در این مورد تغییری نکرده است که من از آن آگاه باشم .

سخنگوی کاخ سفید با تایید تلاش برخی از خانواده های کشته شدگان حملات 11 سپتامبر برای غرامت و برداشت دارایی های توقیف شده افغانستان نیز گفت که دعوی قضایی در این باره وجود دارد و پرسش های بیشتر را به وزارت دادگستری آمریکا ارجاع داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جن ساکی: آمریکا تحریم ها علیه طالبان را بر نمی دارد

جن ساکی: آمریکا تحریم ها علیه طالبان را بر نمی دارد