مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05سياسي

رونمایی از سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد در البرز


مدیرکل کمیته امداد البرز رونمایی از سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد در این استان خبر داد.

- البرز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از رونمایی سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی فرد بعد از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد که با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت مرکز نیکوکاری فرشتگان کسب و کار جوانان بسیاری در مسیر خودباوری برای توانمند شدن در کسب و کار همت کردند.

وی در خصوص سند فرهنگی و اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد بیان کرد: این سند در شورای فرهنگی کشور مطرح شد و توانستیم انطباق اسلامی را در خصوص این سند به دست آوریم و واکاوی از این مبادی شروع و کلمه توانمندسازی از این جهت که انسان مخاطب این ساختن است، مطرح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز تصریح کرد: باید یک ساخت بیرونی اتفاق بیفتد است که با هزیمت نقطه درونی رخ می دهد و مبنا را براین گذاشتیم توانمندی حاصل نمی شود مگر اینکه فرد انگیزه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم استعدادیابی افراد خاطرنشان کرد: حس نیازمندی و اتکای دیگران به سمت بازتوانی درونی زمانی رخ می دهد که روح اعتماد به نفس در فرد شکل بگیرد و با استعدادسنجی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد در البرز

رونمایی از سند فرهنگی اجتماعی جوامع محروم کمیته امداد در البرز