مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05پزشكي

کدام افراد بالای 40 سال مشمول تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستند


رییس اداره ایمن سازی وزارت بهداشت، از فراهم شدن تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای 40 سال که از واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات در دوزهای اول و دوم استفاده کرده اند، - رییس اداره ایمن سازی وزارت بهداشت، از امکان تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای 40 سال که از واکسن های سینوفارم، برکت و بهارات در دوزهای اول و دوم استفاده کرده اند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآغاز شد.

وی افزود: امکان تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای افراد بالای 40 سال که یکی از سه نوع واکسن سینوفارم، برکت و بهارات را در دوزهای قبلی دریافت کرده اند، فراهم شده است.

زهرایی تاکید کرد: افراد بالای 40 سال که یکی از این سه نوع واکسن با پلت فرم غیرفعال سازی ویروس را دریافت کرده اند، با گذشت 3 ماه از تزریق دوز دوم واکسن، می توانند برای دریافت دوز سوم اقدام کنند.

رییس اداره ایمن سازی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در خصوص افرادی که از سایر واکسن ها مثل اسپوتنیک و آسترازنکا استفاده کرده اند، گفت: وزارت بهداشت برای این افراد، بخشنامه ای صادر کرده است که طبق آن افراد بالای 60 سال که 6 ماه از نوبت دوم تزریق واکسن آنها گذشته باشد، نسبت به تزریق دوز سوم اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام افراد بالای 40 سال مشمول تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستند

کدام افراد بالای 40 سال مشمول تزریق دوز سوم واکسن کرونا هستند