مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05اقتصادي

اعلام زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری صبح امروز سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در نشست خبری اعلام کرد: یکی از بزرگترین حراج های این سازمان، - رییس سازمان اموال تملیکی گفت: 23 آذر، یکی از بزرگ ترین حراج های سازمان اموال تملیکی در سالن تلاش تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری صبح امروز سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در نشست خبری اعلام کرد: یکی از بزرگترین حراج های این سازمان، بیست و سوم آذرماه برگزار خواهد شد و شرکت برای عموم در این حراج آزاد است.

وی گفت: برای بازدید کالا هایی که در این حراج فروخته خواهد شد مردم می توانند از بیستم تا بیست و دوم آذر به انبار های این سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند.

رییس سازمان اموال تملیکی ادامه داد: پس از ورود رییس دولت و ریاست قوه قضاییه به مسئله دپوی کالا ها در انبار های سازمان اموال تملیکی، به سرعت این مشکل را پیگیری کردیم و با همکاری خوبی که با دادستان های سراسر کشور داشتیم در تلاش برای کاهش کالا های دپو شده در انبار ها هستیم.

اجتهادی تصریح کرد: بخشی از کالا هایی که در انبار ها وجود دارد باید توسط دستگاه های مرتبط رسیدگی شوند و برای خروج یا تحویل به صاحب کالا و یا امحای آن ها رای صادر شود و برای آن بخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی

اعلام زمان برگزاری حراج بزرگ سازمان اموال تملیکی