مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-05اقتصادي

اجرای طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در مناطق حاشیه ای خوزستان


معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی خوزستان از اجرای طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد و ارتقای مهارت های شناختی رفتاری ویژه اقشار حاشیه ای در پاییز و زمستان سال جاری خبر داد.

- علی حسن زاده با اشاره به اینکه اقشار ساکن در محلات حاشیه ای از گروه هایی هستند که برنامه ریزی های پیشگیرانه برای آن ها بسیار ضروری است، اظهار کرد: با آگاه سازی و مهارت آموزی می توان تغییرات مطلوبی در نگرش، دانش و رفتار افراد ایجاد کرد و به آن ها کمک کرد که از خود در برابر آسیب های احتمالی از جمله اعتیاد محافظت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: افراد ساکن در محله های حاشیه ای به دلیل زندگی در محیط پرخطر، مشاهده افراد مبتلا به سوء مصرف مواد و دیگر معضلات، بیشتر از دیگر اقشار جامعه در معرض خطر اعتیاد و آسیب های ناشی از آن قرار می گیرند و به همین دلیل نیازمند توجه، طراحی و اجرای برنامه های آموزشی متناسب با شرایط زندگی خود هستند.

حسن زاده از اجرای طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد و ارتقا مهارت های شناختی رفتاری ویژه اقشار حاشیه ای در پاییز و زمستان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با محوریت مناطق آسیب خیز و با هدف رشد و ارتقای انواع مهارت های زندگی شامل خودآگاهی، کنترل هیجانات و برقراری ارتباط موثر برای اولین بار در استان خوزستان و در شهرستان های اهواز، آبادان و شوش بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در مناطق حاشیه ای خوزستان

اجرای طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد در مناطق حاشیه ای خوزستان