مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-05ورزشي

انتقاد ساعی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران


عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعلام کرد برگزاری انتخابات آنها در شرایطی که 9 نفر از اعضا غیبت داشتند بی احترامی است.

- عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اعلام کرد برگزاری انتخابات آنها در شرایطی که 9 نفر از اعضا غیبت داشتند بی احترامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی ساعی در مورد غیبت در کمیسیون ورزشکاران و برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: قبلا گفته بودم که نمی توانم بیایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بحث اعتراضات قبل و عدم حضور کشتی گیران مطرح بوده است، گفت: به آنها گفته بودم شنبه و یکشنبه نیستم و گرفتار هستم اما دوستان عجله و علاقه داشتند که امروز برگزار شود.

ساعی در خصوص انتخاب بهداد سلیمی به عنوان نماینده ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: از ابتدا این موضوع مشخص بود و برنامه برای همین موضوع بود.

عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص غیبت 9 عضو کمیسیون و اینکه آیا حق آنها تضییع شده است، گفت: این موضوع بی احترامی است وقتی 9 نفر نیستند به آنها بی احترامی است و هر 9 نفر اعلام کرده بودند که نمی توانند در جلسه باشند و این کار خیلی بدی است و باعث می شود از ابتدا اصطحکاک هایی ایجاد شود که در نهایت فکر نمی کنم کمیسیون موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ساعی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران

انتقاد ساعی نسبت به برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران